Sider

mandag den 29. januar 2018

The best part of your life time will be the small, nameless moments you spend smiling with someone who matters to you - MÅNEDEN DER GIK

Endnu en måned er gået - endnu en fantastisk måned med gode minder, grin og venskaber.
I denne måned har jeg taget min først klasse. Jeg tog en museums klasse med min veninde Sarah, og jeg havde aldrig forestillet mig, det kunne være så nemt. Vi var der i omkring 2 timer og lavede ikke en skid. Vi skulle svare på nogle spørgsmål, vi kunne finde i den botaniske have, og vi var så heldige, at en af pigerne på vores hold lavede det hele, så det var jo skønt. Resten af dagen tilbragte jeg med Sarah.

Jeg har haft en seriøs snak med min værtsforældre, eftersom at pigen fandt en alkoholsflaske i min bil. Det var super akavet, men altså jeg forstod jo godt det alvorlige i det, eftersom at jeg bl.a kunne have været arresteret og endt med at blive sendt hjem, hvis politiet havde stoppet mig. Gudske lov for at dette ikke skete. De er super strenge herovre, og det er ikke altid noget, man tænker over, når man ikke er vant til det. Jeg havde ikke drukket, men min veninde havde på vej til et diskotek. Her i USA er det ikke tilladt at drikke i bilen - slet ikke engang at have alkohol i nærheden af chaufføren. Sååå det kommer nok ikke til at ske igen. 

Derudover har jeg været på min første road trip, og har nu to nye stater krydset af listen. Det var helt fantastisk, og jeg kunne til hver en tid tage på en ny. Jeg har fået bestilt cruise til Bahamas med min mor til April, så det ser jeg rigtig meget frem til. Det kan ikke blive andet end godt.

Jeg har for første gang hentet Alex inde på skolen, fordi han var "syg". Da han rejste sig op, fik han overbalance og var ved at vælte. Dette resulterede i, at sygeplejersken troede, han ikke kunne gå optimalt og derfor forlangte, at han skulle sidde i en kørestol, mens skolens sikkerhedsvagt, sygeplejersken og jeg fulgte ham hen til bilen. Det var simpelthen så sjovt, og jeg havde så svært ved at holde masken. Alex var så sur over at skulle sidde i den kørestol, og muligvis også ret flov, eftersom at vi skulle gå forbi den lange kø af biler, der skulle hente deres børn. Jeg skulle her være den ansvarlige voksen, men jeg havde så svært ved at tage det seriøst. Alex var helt okay, han havde blot lidt hovedpine og ondt i maven, men sygeplejersken mente, at jeg skulle tage ham til hospitalet. Det gjorde jeg ikke - jeg lavede istedet hans favoritter: varmt chokolade og mac & cheese.

Har haft tøseweekend med min veninde Sarah, som jeg simpelthen er så glad for, at have fået som veninde. Vi har det altid så sjovt sammen, og man kan ikke være andet end i godt humør, når man er sammen med hende. Vi spiste på noget kaldes "Wendy's", som minder  om McDonalds - bare bedre ifølge min mening. Mens vi sad der og spiste, kom der pludselig to drenge hen til vores bord, og inviterede os til houseparty. Først sagde Sarah, at hun hed Charlotte, og det bedste jeg simpelthen lige i øjeblikket kunne komme op med var navnet Henry - drengene forstod ikke helt, hvorfor vi grinede så meget. Vi endte ikke med at tage til festen, eftersom at vi bare trængte til en tøseaften, derudover var de jo også alt for unge til Sarah - det skal lige siges, at de var 20 og 23, hvilket bestemt heller ikke er nemt, når pigebarnet er til fyre sidst i 20'erne, og 30 gør da heller ikke spor, og at hun har en fyr, skal da ikke være nogen forhindring. Hun er simpelthen amazing. Søndag var en rigtig søndag - morgenmad i sengen og serie i fjernsynet. Derudover stod jeg på skøjter med min kontaktgruppe, hvilket virkelig var sjovt. At stå på skøjter i 17 grader er noget helt andet end i kulde med frosne tæer og finger.

Weekenden efter (denne weekend) legede jeg turist med 5 andre piger i Washington Dc. Vi er alle fra forskellige lande, hvilket er super cool. Vi havde sådan en hyggelig dag med massere af grin. Vi var bl.a på holocaust museum, hvilket var kæmpe. Vi fik lækker frokost, så monomenterne og ellers gik vi bare lidt rundt. Det var en lang dag og jeg var først hjemme ved halv otte tiden, hvor jeg derefter tog hjem til min veninde Sarah, hvor jeg var til søndag aften. Vi gik bl.a. en tur nede i byen, hvor jeg rigtig pruttede om priserne i en butik. Jeg ville nemlig gerne have en trøje, hvor der stod "virginia is for lovers", og først sagde han vi kunne få en besparelse på 10%, hvilket simpelthen ikke var nok. Det endte med, at han slog det ind i hans eget navn, som om at han skulle købe det, så vi fik en besparelse på 40%. Sarah synet det var rigtig flovt, at stå ved siden af, men endte selvfølgelig også selv med at købe en. Endnu en fantastisk weekend. 







'


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.