Sider

fredag den 10. august 2018

If you have a heartbeat, there's still time for your dreams.

Det er nu weekend igen, og hvor ville jeg dog ønske, jeg kunne stoppe tiden bare en lille smule. 
Sidste weekend var helt fantastisk. Fredagen stod på houseparty, hvor jeg mødte nogle af de drenge, jeg var til houseparty hos sidste gang - det jo aldrig helt dårligt med nogle velkendte ansigter, når man ikke kender alverdens. Alle folk var virkelig interesseret i, hvor længe man havde været her, hvad man synes om Amerika, nysgerrige om ens land osv. Altid de samme spørgsmål, men denne gang, at skulle sige, at jeg snart har været her i et år, var helt underligt - at indse at mit eventyr snart er nået til vejs ende. 
Jeg fik taget vodka/kakao-bong (ølbong, bare uden øl) og kunne forsøge at få den festivalsfølelse, jeg ikke kommer til at opleve i år - den kom ikke til syne. Men det var en super god aften der sluttede af på McD. 

Lørdag var jeg til en event, der blev kaldt "water lantern festival", hvilket var så fortryllende. Det var så magisk og så filmagtigt. Eventen startede ved 17 tiden, hvor der var foodtrucks, musik og lege inde på pladsen. Man fik en rygsæk, hvor man havde tilbehøret til at designe sin helt egen. 
Jeg lavede en side med U.S.A - fordi mit eventyr nu netop er ved at være ovre, og fordi det udentvivl har været den bedste oplevelse nogensinde, og jeg er så taknemmelig.
Jeg havde to sider med quotes omkring drømme, fordi jeg synes det er vigtigt at følge sine drømme, selv når det kan synes skræmmende. 
Derudover havde jeg en side med noget, jeg håber at tage med hjem herfra. En følelse der er så vigtigt. 

Ved omkring 21-22 tiden blev vandet fyldt med dem, og jeg kunne ikke lade være med at fælde en lille tåre. Hvorfor skal jeg være så følsom fortiden.. Det var bare så smukt. Da jeg lod min flyde i vandet, følte jeg på en måde, at jeg sagde farvel til noget, og nu ventede på en ny start. Det lyder måske mærkeligt, og jeg kan egentlig heller ikke helt beskrive den følelse, jeg havde i det øjeblik. Jeg kunne ikke helt finde ud af, om jeg egentlig var glad eller trist. 

Der var super meget trafik, da vi skulle hjem. Vi sad i kø i parkeringsgaragen i 1,3 time, så man blev da lidt utålmodig med tiden. 




Søndag var jeg til min aller første baseball kamp, hvilket er og bliver min første og sidste. Vi havde købt de billigste billetter, men endte selvfølgelig med at finde nogle bedre ledige sæder. Vi var super forvirret i starten, da det lignede, at hjemmeholdet spillede mod sig selv, i og med at alle bar hvidt tøj. (troede vi). Efter noget tid blev jeg lidt små irriteret over at føle mig så lost, så jeg valgte at spørge en, men hvordan skulle man lige spørge uden at lyde super dum. Jeg kunne jo ikke spørge om kampen var begyndt. Heldigvis var det en super flink kvinde, og vi fandt så ud af, at det andet hold havde gråt tøj på. Godt nok fik vi fortalt reglerne, men det gjorde nu egentlig ikke kampen mere spændende. Vi var overbeviste over, at vi kunne gøre det bedre. Vi stop i kø i ret lang tid, for at få en lækker burger, som vi endte med at få gratis, fordi jeg havde blå øjne, og dermed gjorde ham glad. Kan man andet end elske Amerika? 
Vi blev ikke til slut, da man aldrig ved hvor længe en kamp tager, og det var sgu lidt små kedeligt, så vi endte med at tage videre og gå rundt i D.C. Selvfølgelig lidt små akavet da nogle fremmede spurgte os om, hvem der vandt kampen eftersom, at de antog, at vi havde været der, på grund af vores cap. Det kunne vi jo ikke svare på. 
Ikke misforstå mig, jeg er super glad for, at have prøvet at være til en baseball kamp. Kunne jo ligesom heller ikke tage hjem, uden at have set sådan en. Det var en god oplevelse, super lækker og stor stadium, men at sidde der i 3 timer er mere end rigeligt. 






I sidste uge tog min værtsfamilie på ferie, dog uden Alex, så indtil fredag i næste uge, er det bare Alex, hans bedsteforældre og jeg, hvilket indtil videre har været super hyggeligt. Alex har bandcamp, så mit arbejde går mest ud på, at aflevere ham ved 9 tiden, og hente ham igen ved 17 tiden. Jeg har hængt lidt ud med bedstemoren ved poolen, er begyndt at pakke nogle af mine ting og rydde op på mit værelse. Derudover var jeg i tirsdags ude og prøve jet ski, hvilket var rigtig sjovt! JT (min kammerat, som har været så sød at inviterer mig til houseparties) skrev mandag, om vi ikke skulle tage ud og prøve jet ski om tirsdagen. Det kunne jeg selvfølgelig ikke sige nej til eftersom, at det altid har været noget, jeg gerne ville prøve. Elsker virkelig personer som bare spontant inviterer en til ting, hvilket han har været super god til i løbet af dette år. 
Torsdag tog vi på torsdagsklubben, som jeg ikke havde været på i rigtig lang tid. Jeg fik set min yndlings vagt igen (ham på billedet). Jeg mødte også en anden ven, jeg fik sagt farvel til, bare for en sikkerhedsskyld. Vi var på rooftop barer spiste pizza og sluttede natten af med et smut til Washington Monumentet samt Capitol. Det var en super hyggelig aften. Elsker virkelig hvor afslappet vores forhold er, og hvor nem han er at være sammen med. Desværre er det først nu, hvor vi rigtig er begyndt at hænge ud, hvor han før bare inviterede mig til fester. Må indrømme at jeg har savnet at have en god drenge ven. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.