Sider

tirsdag den 21. august 2018

Looks exactly the way it did inside my head, when I dreamed about it

Blev nødt til at tage en sidste gang til New York City inden turen går hjem ad. Kommer til at savne, at have NYC så tæt på. Endnu engang var det fantastisk! Den by er bare præcis som på film, den er så drømmende, så smuk, men beskidt på samme tid. Jeg kunne nok ikke holde ud at bo i NYC, men den er udentvivl et af mine yndlings steder her i USA, nok mest fordi det bl.a. er et af stederne, jeg så længe har drømt om, og det lever helt klart op til forventningerne. Når jeg så film, føltes USA bare så langt væk, så urealistisk på en måde, og nu har jeg snart være her i et år, og her om en måned, vil jeg være hjemme igen. Hvor er det vildt at tænke på. 

Eftersom at jeg havde set det hovedsagelige i NYC, var det ikke nær så stressende, som det ellers plejer at være. Lørdagen tog vi på en bådtur til Staten Island, hvor man kunne se frihedsgudinden tættere på. På turen mødte vi en 30 årig kvinde fra Californien, som vi endte med at tilbringe hele lørdagen med. Højdepunktet denne gang var helt klart limoride, hvilket var på to-do listen. Man kørte rundt i limousinen i en times tid, hvor man hørte musik og drak, og derefter blev man sat af på en klub, hvor man havde et bord. Min veninde er kun 19, så da promoterne endelig fik hende ind, var vi begge bare lykkelige, og det var så vildt at tænke på, at vi lige nu festede i selveste NYC. Det var en fantastisk aften, indtil alkoholen slog lidt for hårdt. Den 30 årige kvinde deltog også her, og lad mig bare sige, at jeg håber at være ligeså frisk, når jeg bliver 30. Hun har inviteret mig til at komme på  besøg, når jeg skal LA, så det vil jeg da helt klart overveje. 
Vi gik over Brooklyn Bridge, så Time Square om aftenen samt dagen, hvilket bestemt er nogle af mine yndlings ting. Vi gik på "Highline", hvilket jeg ikke havde prøvet før. Det var en meget hyggelig gå-rute, hvis man kan kalde det, med cool arkitektur. Derudover så vi "flatiron" bygningen, nød stemningen på Time Square, og ellers bare nød byen, samt det skønne vejr om søndagen. Vi fik selvfølgelig Joe & The Juice, eftersom at jeg på ingen måde her i USA bare kan gå forbi det sted, uden at købe noget. Det lyder lidt fjollet, men jeg bliver så glad og stolt af Danmark hver gang. 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.