Sider

mandag den 27. august 2018

I dag (mandag) har jeg haft min sidste arbejdsdag, hvilket stadig ikke er gået helt op for mig. De sidste weekender har der været fart på, og jeg har bare nydt hvert et øjeblik. Jeg har været i Ocean City med min ven JT, hvilket simpelthen var sådan et cool sted. Vi var på beach club hele dagen, hvor der var palmetræer, forskellige bar, bands, samt borde og baderinge ude i vandet. Det var super blæret, og jeg er så glad for, at jeg fik oplevet det. Det var en super sjov dag, hvor jeg bl.a fik slået en flok 40 årige gifte mænd i røvhul, vi prøvede jet ski igen, fik verdens bedste burger, dansede og bare nød livet. Endnu engang gik det op for mig, hvor unormalt det er, at have en drengeven her i USA, hvilket bliver ved med at overraske men også irritere mig. Der var en masse sjove og søde mennesker, og jeg ville sådan ønske, jeg havde tiden til at tage dertil igen. Derudover har jeg været på picnic i great falls park, været på rooftop bar, været på torsdagsklubben, været på amerikansk diner, haft goodbye dinner med mine veninder, og her mandag aften kæmper jeg stadig med at få pakket mine ting i mine kufferter. 

Denne lørdag mødte jeg to af mine bedste veninder fra Danmark. Dog var det et ret uheldigt sted at mødes for første gang, efter ikke at have set hinanden i et år. Vi havde booket en gratis guidet tur i The Capitol, og da der var alle mulige problemer med metroen, endte jeg med at blive forsinket. Vi løb hen til hinanden, og selvfølgelig kunne jeg ikke holde tårerne inde. Heldigvis græd Nico sammen med mig, hvor vi kom til at snakke om, at det var præcis et år siden, at vi sidst havde set hinanden - hvor Nico og jeg også græd, inden vores sidste bytur sammen.
Vi kunne ikke rigtig få lov til at snakke så meget, som vi nu gerne ville, og vi endte også med at snige os ud, da det var vildt kedeligt. Vi gik rundt i flere timer uden rigtig et formål, men snakkede bare løs. Om aftenen tog vi til The Wharf, hvilket er en rigtig hyggelig ny havn i DC. Søndag legede vi turister, men endte også hos en model/foto event, da en fremmed dreng pludselig inviterede os til eventen. Vi kom selvfølgelig kun for madens skyld. Senere tog vi til et sted, der kaldes "Biergarten", hvor der bliver holdt søndagsfest med dj. Der mødte jeg også to andre venner, så det var en dejlig afslutning på en fantastisk weekend.
Alt var som det plejede at være imellem os, hvilket jeg er så glad for. Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad, jeg er for, at de er her. Imorgen starter vores tre ugers roadtrip, så det glæder jeg mig selvfølgelig til. 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.