Sider

onsdag den 30. maj 2018

Nashville part 2 


Memorial weekend blev brugt på endnu et road trip til Nashville, og endnu engang imponerer byen. Denne gang var det med 9 andre piger, så det var noget af en hønsegård, men alt i alt synes jeg det gik udemærket. Et af højdepunkterne denne gang var restauranten "Dick's Last Restort", hvilket er noget af det mest underholdende, jeg nogensinde har oplevet. Det specielle ved denne restaurant er, at de behandler dig dårligt med vilje. Vi kom ind og fik et bord, hvor vi fik smidt menukortet og bestik på vores bord, og fik et papir som dækkeserviet. Derudover havde vi ikke længe til at beslutte os om, hvad vi ville have at spise, så vores servitrice begyndte at råbe af os, fordi vi simpelthen var for langsomme. Vi alle fik en hat, hvilket var med dømmende kommentarer, hvilket vi grinede meget over. Jeg kan ikke andet end sige, at jeg til hver en tid vil prøve det igen. Efter jeg er kommet hjem, har jeg læst nogle kommentarer omkring konceptet for restauranten, hvor folk har følt sig stødt over, hvordan de behandler en, samt hvad de sagde, så hvis man ikke kan tage lidt sjov, så er det bestemt ikke en restaurant for en. Jeg synes derimod, at det var super sjovt, fordi det står i så stor kontrast til alle andre restauranter. 

Et andet højdepunkt var bestemt baren "Coyota Ugly" hvor der til tider var shows på baren, ligesom man også ser i filmen "Coyota Ugly". Der blev lavet body tequila, samt alle piger havde muligheden for at danse på baren, hvilket jeg endnu engang ikke sagde nej til. 

For første gang prøvede jeg road trip, hvor man kørte hele natten, hvilket gik super godt. Derudover sov jeg også for første gang på et motel, som man ser i film. Udvendigt lignede det de creepy motels, man ser i film, men indvendigt lignede det bare et helt normalt værelse.  

Lørdag tilbragte vi på Broadway, hvilket er en gade fyldt med barer. Der var karaoke og live musik dagen lang, så det bestemt aldrig kedeligt i Nashville. Coyota Ugly og Dicks Last Resort blev prøvet. Søndag blev brugt på lidt sightseeing samt tog vi i byen om aften. Vi var tre som prøvede lidt line dance, og derudover var vi endnu engang på baren Coyota Ugly. Mandag tog vi til staten Kentucky, hvor vi gik rundt downtown, var forbi en hestegård, samt spiste noget typisk mad fra denne stat. 

Nashville er udentvivl stadig en af mine yndlings stater. 




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.