Sider

torsdag den 15. marts 2018

Sometimes you just need a little break - hvad er der sket siden sidst? 


Tiden er fløjet afsted, men jeg må sige, at jeg nu er kommet til et punkt, hvor jeg virkelig er ved at have brug for et lille break - brug for en lille pause fra hverdagen. Når jeg arbejder bruge jeg det meste af tiden i sofaen eller i bilen, og ja det kan da til tider blive pænt kedeligt, når man intet "rigtig" laver, selv når man er på "arbejde". Det lyder som et luksus problem. Lad mig bare sige, at jeg glæder mig super meget til, at min mor kommer og besøger mig om meget kort tid. Jeg kan ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til at se hende igen, samt til at vise hende Amerika, og ikke mindst at få nogle uforglemmelige minder sammen. Men derudover så har det været en tid med meget skift i vejret, dejlige venskaber, hyggelige stunder, usædvanlige tilbud samt mindeværdige øjeblikke. 

I starten af februar fik jeg mit første kram af Alex, som nogle af jer nok allerede har læst. Det var en speciel dag.
Jeg havde nogle tydelige drømme i starten af februar, og nogle gange ville jeg sådan ønske, at jeg vidste hvad de betød. Jeg drømte bl.a. at min far fortalte mig, at han ville komme og besøge mig sammen med min mor. Det føltes så virkeligt, da jeg vågnede, så det var lidt hårdt at indse, at det blot var en drøm. Betyder det, at jeg endnu ikke er klar til at se virkeligheden i øjnene? Godt jeg stadig har et halvt år til at vende mig ved tanken. Derudover drømte jeg også, at jeg svømmede med delfiner, som jeg altid har haft en stor kærlighed til, men jeg blev selvfølgelig angrebet af hajer. Jeg havde i forbindelse med cruiset, jeg skal på til april, overvejet om jeg skulle svømme med delfiner, eftersom at det altid har været noget, jeg har overvejet og drømt om. Jeg har bare ikke vidst, om jeg egentlig turde, fordi jeg altid har synes, at vand er lidt skræmmende. Hvorfor skulle jeg lige drømme om hajer i denne forbindelse, det har da ikke ligefrem givet mig mere lyst. Men nogle gange skal man jo gøre ting, der skræmmer en. 

For anden eller tredje gang fortalte min værtsfar, at han havde fået klager fra naboerne om, at jeg kører for stærkt i nabolaget. Det gjorde mig lidt sur indeni, for efter sidst gang han sagde det, har jeg virkelig tænkt over det, og kørt hvad jeg må (det meste af tiden). Derudover klagede de også over, at jeg ikke stoppede ved stopskiltene - der er da ingen, der stopper fuldstændigt ved stopskiltene, når der ikke kommer nogle biler. Min værtsfar sagde endda også selv, at han heller aldrig gør det, men at det selvfølgelig bare gjorde ham lidt bekymret, at han havde fået klager fra tre forskellige naboer. Det jo slet ikke super pinligt - kæft nogle sladrehanke.

Derudover har jeg fået et par nye veninder, været i byen samt blevet venner med dørvagten på torsdagsklubben. Jeg er blevet færdig med alle mine klasser og har nu alle de credits, som jeg skal have, for at fuldføre au pair programmet - mangler dog Niagara Falls turen til Juni. Jeg har trænet med en amerikansk ven, som er personlig træner, så det jo godt nok lige at kunne få nogle fifs. Derudover er det jo ikke dårligt, at have en ven på college. Lad mig bare sige, at jeg venter på en college fest. Desværre har de fået afbud på at holde fester for tiden, fordi en endte på hospitalet sidste gang. Gad vide hvor længe der går...  Jeg har set super bowl hos en veninde, hvor der var alverdens mad. Måske jeg kun kom på grund af maden... og selvfølgelig selskabet. Endnu en gang spiste jeg alt for meget. Super bowl interesserede mig endnu engang ikke, men det var sjovt at opleve en rigtig amerikansk superbowl komsammen med alverdens lækkerier. 

Jeg har selvfølgelig set Fifty Shades Of Grey, som største delen af den kvindelige befolkning. Derudover har jeg også set The Greatest Showman på valentinsdag, som jeg overraskende nok var rigtig vild med, og hvis det ikke skal være løgn, så har jeg også set "everyday", som nu også var en ganske okay film.
Jeg har været på road trip til North Carolina og Tennessee, hvor bull riding og country musik var et hit. Jeg har spillet bowling med en flok veninder, bestilt rejse til Cancun, og taget billeder i photobooth for første gang - ikke nemt at være 6 inde i sådan en. Jeg har været på picnik i Great Falls park, eftersom at vejret pludselig var 27 grader, selvom der sneede få dage før. Vejret her er mig en gåde.

Jeg har for første gang følt, at Julie og jeg var som søskende. Dette var dog en engangsforstilling, men en dag, jeg håber, der kommer mange flere af. Ved ikke lige hvad der gik af hende, men hun var virkelig i snakkehumør og fortalte mig alverdensting. Selv da jeg havde en veninde på besøg, blev hun ved med at snakke til mig, og kom endda ned på mit værelse, for at fortælle mig hvor mange kalorier, hun havde spist til aftensmad. Hun tilbød mig endda også hendes sidste stykke pizza, hvilket heller aldrig er sket før. Det var helt overvældende, men hold fast hvor gjorde det mig glad. Ligeså glad som den dag, Alex krammede mig. Det sjovt at tænke på, at de sikkert allerede dagen efter har glemt disse momenter, hvor det for mig har så stor betydning, at det kommer i min dagbog. Samt er øjeblikke jeg håber, der vil komme flere af. 

I denne måned (marts) kom der også nogle udsædvanlige tilbud, som jeg nu ellers aldrig har oplevet før. Jeg blev bl.a. inviteret hjem af en lesbisk - ved ikke lige hvilke signaler, jeg sender i byen. Da jeg takkede pænt nej tak, sluttede hun af med at sige, at jeg altså ikke skulle være bange - for de skulle nok lade være med at voldtage mig. Havde hun regnet med, at det ville få mig til at skifte mening? Derudover blev jeg også kontaktet på instagram, hvor jeg blev tilbudt en sugar daddy på 37 år, for han er altså vild med ambitiøse kvinder, og det er jeg jo? En ting jeg endda ikke selv var klar over. Jeg ville tjene imellem 300-500 dollars om ugen (ca. 1800-3000 kr), hvilket jeg da må være ærlig at indrømme var pænt fristende. Endda mere end jeg tjener som Au Pair, men også her blev det en pænt nej tak. Kan simpelthen ikke sætte mig ind i den tankegang.

Jeg tæller ligeså stille ned til at min mor kommer, hvor vi bl.a. skal shoppe, til NYC, til Miami beach samt på cruise til Bahamas, og hvor jeg for første gang skal bruge nogle af mine betalte feriedage. Kun 20 dage, og jeg vil stå i lufthavnen klar til at give hende det største kram. Jeg kan ikke vente!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.