Sider

torsdag den 7. august 2014

Smukke smykker til billige priser


Chanti er danmarks største smykkesite på nettet, de forhandler rigtig mange smykkemærker som fx. Carre, Julie Sandlau, spinning, Izabel Camille, byBiehl og rigtig mange flere. Der er hurtig levering i smukke gaveæsker og altid fuld returret i 30 dage. Der er et kæmpe udvalg af smukke smykker, se alle Chanti's halskæder HER, og se alle Chanti's ringe i sort sølv HER. Jeg synes det er en nem og overskuelige hjemmeside, hvor der altid er gode tilbud, hvilket jo er noget vi alle sætter stor pris på. Som bonus modtager man også smykkerne i nogle super fine æsker, hvilket jo er vildt lækkert, og nogle som er super søde at have fremme. Hvis man køber for over 500 kroner får man fri fragt, ellers koster fragten 29 kroner, hvilket jo heller ikke er det store. Jeg er super glad for mine nye smykker, og det er udentvivl en hjemmeside jeg kun kan anbefale. 

Besøg deres hjemmeside lige HER, og jeg er sikker på du kan finde noget der falder i din smag. 



Jeg kan særligt godt lide disse smykker, fordi de er ret enkle og kan bare bruges til et hvert outfit, hvilket jeg synes er super fedt. Halskæden koster 250 kroner og kan købes lige HER, ringen står til 80 kroner, hvor man sparer 120 kroner, og den kan købes lige HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.