Sider

søndag den 27. juli 2014

Another chapter in the book, we can't go back but we can look

Jeg har lavet en lille video med nogle billeder, minder og videoer fra mit efterskole år, men der er intet der kan beskrive alt hvad vi har været igennem, oplevet og haft sammen. Jeg savner det så ubeskriveligt meget. Jeg er bare så glad for jeg fik denne oplevelse, de venner og de minder med mig. Det har udentvivl været det bedste, sjoveste, hyggeligste, skønneste, fedeste år ind til videre, der er blevet prøvet grænser af, fået opbygget nogle gode venskaber, prøvet nye ting, vi har lært at tilpasse os, der er simelthen sket så mange ting på bare blot et år. Jeg ville for alt i verden ønske, at jeg kunne spole tiden tilbage, og opleve det hele forfra. 

3 kommentarer:

  1. Super sød video og tekst! Klart at du kommer til at savne det, det er jo som én stor familie du har fået dig! <3

    Du skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi -
    Knus Michelle Eckert // michelleeckert.bloggersdelight.dk ♥

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn video! Hvad skal du så nu, Sofie?

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.