Sider

onsdag den 30. oktober 2013

We all have bad days, but one thing is true, no cloud is so dark that the sun cant shine through. 


Ugen gik og nu er det allerede onsdag. I sidste uge havde jeg dykkerteori, var ude på et ekstra dyk i svømmehallen, selvfølgelig haft timer, har haft det pisse sjovt til håndbold, været til koncert på skolen, hygget i hallen med dyner, været ude og se håndbold kamp som nogle af drengene fra min efterskole spillede, hvilket er noget vi må gøre noget oftere da det var så hyggeligt. Været ude og gå en tur med min linje hvor vi skulle holde i hånd dreng og pige, der var vildt dejligt vejr og det var bare skide hyggeligt. Så har der været gammelelev dag, det var lidt underligt at være på efterskolen, når der var så mange nu hvor man er vant til der ikke er så mange, og alle folk havde det som om det var deres skole. Men det var vildt dejligt at se hvor glad folk blev for at se hinanden igen, vi så lidt barsket kamp og spiste kage, så det var en stille og rolig dag. Søndag havde jeg fødseldag, det var vildt underligt at fejre sin fødselsdag her ude, når man er vant til at blive vækket af sine forældre, og hygge sig med dem, men det blev der ikke noget af denne gang. Jeg vågnede ret tidligt, så inden Ulle og Caro kom ind til mig, havde jeg allerede været i bad og gjort mig klar, vi sad og så lidt film inden vi skulle til brunch. Det var vildt hyggeligt at komme op til brunch og alle sagde tillykke, det varmede virkelig indeni og gjorde mig så glad. Jeg tog på McD med pigerne, og hyggede os med high school musical. Emil og Thøger, som er to af mine rigtig gode venner, begyndte så at klæde sig af som var en fødseldags gave til mig, også fik jeg også lige æren af at sidde imellem dem, mens vi så film. Det var ret grineren og jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at grine. Det har været en lidt blandet uge med op og ned turer, men alt i alt har dagene altid endt godt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.