Sider

tirsdag den 29. oktober 2013

Can I be your 11:11 wish?





Kærlighed er simpelthen noget af det smukkeste, magistiske og bedste i hele verden. Det kan få en til at elske livet, men også det stik modsatte. Der er simpelthen ikke noget værre end hvis den man godt kan lide ikke har de sammen følelser for en, eller at se den man godt kan lide med en anden. Det gør så ondt, det kan vi alle vist blive enige om.  Jeg vil ærligt indrømme jeg er en håbløs romantiker, eller hvad man nu siger. Jeg drømmer om kærlighed på film eller kærlighed som man læser i bøger. At se det på film gør mig helt blød om hjertet, og får mig til at ønske jeg ville kommer til at opleve det i mit liv. I ved at stå ude i øs regnvejr og kysse med sin drømmefyr, hvor drengen løber efter pigen, fordi hun bliver ked af det, hvor drengen synger en selvskrevet sang for pigen, hvor drengen bare vil gøre alt for pigen får sine drømme opfyldt som i "a walk to remember" hvor to drenge kæmper om en, som i gossip girl, ja bare alle de søde scener som bare lyder så urealistisk her i den virkelig verden, men hvor man nærmest ikke kan lade være med at sige awww, eller blive glad inden i når man ser det på film. Jeg er sikker på jeg ikke er den eneste, som har det på den måde, eller det håber jeg i hvert fald ikke. Kærlighed kan være kompliceret og hårdt, men alligevel er det noget vi ikke kan leve uden. At have det trygt med en, have en som gør en glad, have en som holder af en uanset hvad, have en som altid er klar med en krammer hvis man har brug for det, en som vil gøre alt for man er glad, en at putte med, en som man kan fjolle og have det sjovt med, en som giver en sommerfugle i maven og får en til at smile som en idiot, en man kan opleve ting med, en som griber en når man falder, en som synes man er perfekt som man er, og en som vil gøre de triste dage mindre hårde, bare en som nærmest betyder mere end selve livet. Jeg tror på at der er en til os alle der ude, at et eller andet sted ude i verden er min drømme fyr, min pris. Måske står han ikke lige ude foran døren og venter på mig, men kommer på den hvide hest når jeg mindst venter det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.