Sider

lørdag den 25. maj 2013

∞ NEXT MONTH IS SUMMER 


Er det ikke bare lækkert, at tænke på der i næste måned er sommer og at der forhåbelig snart bliver lækkert vejr? Det vil sige, det er tid til, at finde grille frem, tid til at bade ved stranden, tid til at ligge på et tæppe i haven med et godt blad eller en god bog, tid til at smutte i shortsene og badetøjet, tid til massere af is, koldskål og jordbær, tid til at tegne i sandet og se solen gå ned, tid til en sommerflirt hvem ved? tid til at være sammen med vennerne på plænen, tid til at gå i bare tær, tid til at være ude til sent på aftnen, tid til at blive brun, få lysere hår, og tid til, at holde ferie. 
Men det er også tiden til, at sige farvel til dem man har gået i klasse med i så mange år, og tid til at få en hel ny start, hvilket jeg tror der er mange der trænger til. Men det er underligt, at tænke på, at der er mange af de mennesker man har set hver eneste dag, at dem skal man ligepludselig ikke se mere. Det er underligt, at man ikke skal tilbage til den trygge hverdag, med de samme lærere og venner efter sommerferien, som man plejede. Det er underligt, at når man har brugt en stor del af sit liv et sted også, at man ligepludselig skal sige farvel. Som fuglen der flyver ud af reden, og skal stå på egne ben, det føler jeg det lidt som. Men tiden er inde, og jeg glæder mig utrolig meget. Jeg er sikker på det bliver en spændende rejse, det vil jeg i hvert fald gøre det til. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.