Sider

lørdag den 25. maj 2013

∞ Smiling on a saturday 

Jeg havde stærkt regnet med jeg skulle have været i byen igår, men det kom jeg desværre ikke, så jeg hyggede mig her hjemme sammen med mine forældre, med en god film og nachos. Så det var ikke helt så slemt alligevel. Jeg har haft den dejligste dag med min skønne mor. Vi fik en lækker morgen mad, som bestod af en ristet rugbrød, lidt æg og en jordbær smoothies (jordbær, mælk og sukker) Efter morgenmaden plejede min mor mine fødder, ved at skrubbe dem så de nu er super bløde, og derefter lå hun hvid neglelak på mine tæer. Mens hun gjorde det, havde jeg en ansigt maske på som gav fugt og skulle fjerne urenheder. Derefter cyklede min mor og jeg en tur, på 10 km. Ellers ikke noget vi plejer, at gøre, men det var hyggeligt nok og var god motion. Så cyklede vi forbi hallen hvor min mor træner fitness, så vi tog da lige en kort tur der ind, hvor nogle af vores gamle venner var, så det var rigtig hyggeligt. Da vi kom hjem fik vi sund middagsmad, som oven i købet smagte super godt. I aften skal vi ind og spise hos min morfar og mormor, hvilket jeg glæder mig til. Imorgen skal jeg tidligt op, da jeg skal arbejde, men heldigvis er det kun 5 timer, så jeg får allerede fri klokken 12 og kan få noget ud af dagen. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.