Sider

torsdag den 30. maj 2013

∞ I go to write a goodbye 




 Min klasse som jeg har gået i siden 1 klasse, det er mange år at have brugt sammen, og nu tiden forbi. Vi er så forskellige, som man overhovedet kan være, men alligevel har vi stået sammen.
Hele ugen har jeg bare gået og været mega spændt på dagen i morgen, og jeg har bare glædet mig som en lille pige jule aften. Det er virkelig skønt, at have noget at se frem til og glæde sig til, derfor har denne uge været så pisse god. I dag var jeg inde på plænen for at fejre de elever som havde sidste skole dag, hvilket var super hyggeligt og jeg mødte nogle super søde mennesker. Her til aften har jeg grillet med mine forældre, og ellers fået de sidste ting på plads til imorgen. Vi skal lave show for skolen, danse, lave konkurrencer, spille fodbold, synge, og vise en video vi har lavet + lave haram shake, som vi slet ikke har øvet. Det har været en stressende uge, fordi vi både har haft travlt med sidste skole dag og i fagene vi skal op i til eksamen, på grund af lock out. Jeg må indrømme jeg er ret nervøs for eksamerne, nu hvor det også er første gang. Jeg ser frem til en lang men fantastisk dag, med nogle skønne mennesker, jeg glæder mig til at give den gas. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.