Sider

lørdag den 1. juni 2013

∞ People change, memories dont 

Det var så undelig en dag i går, da jeg vågnede havde jeg det så underligt, har aldrig haft det på den måde før. Jeg var så pisse forvirret, spændt, nervøs, og jeg vidste hverken om jeg skulle grine eller græde. Vores show gik af lort til, men vi havde trods alt en helt fantastisk dag på plænen med skønt vejr og mennesker. Om aften spiste og festede vi med årgangen, men festen var en smule død. Senere smuttede vi så i byen, hvor jeg havde det mega fedt. Så det var en F A N T A S T I S K dag og aften, som jeg aldrig vil glemme. Jeg må ærligt indrømme, at jeg virkelig kommer til at savne de mennesker, nogle af dem, som jeg ikke engang har snakket særlig meget med, har bare vist sig og være nogle helt igennem skønne personer, og nu er jeg nærmest ked over jeg ikke har brugt mere tid sammen med dem. Jeg håber jer som gik ud af skolen i torsdags eller fredags, have en helt vildt fed dag!

2 kommentarer:

  1. Det er mega trist, sådan havde jeg det også da jeg stoppede i 9. :(
    Nu ved jeg ikke lige hvad du skal, men har fået mega gode venner i gymnasiet plus jeg stadigvæk ser dem fra folkeskolen som jeg havde det godt med :D
    Desuden tak for kommentaren på min blog! :D
    Tag gerne et kig forbi igen hvis du har lyst! Nyt indlæg er lige blevet lagt ud :D
    broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar, lyder dejligt at du har fået rigtig gode venner i gymnasiet, og stadig ses med dem fra folkeskolen. :)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.