Sider

søndag den 23. november 2014

 Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably,
and never regret anything that makes you smile.  




Det hele er bare så godt fortiden, kørekorten er i skur, og jeg er så lykkelig over det endelig er overstået, det er sådan en lettelse. Var oppe til køreprøve i onsdags, hold op hvor var det dog en nervepirrende dag, men det gik jo okay, jeg bestod i hvert fald. Jeg havde ikke rigtig sagt til nogle, at jeg skulle op til køreprøve, da jeg virkelig var bange for jeg ikke ville bestå, og det ville altså bare ikke være det fedeste at komme tilbage i skolen, og sige man ikke bestod, så jeg holdt det lidt for mig selv. Da jeg kom tilbage i skolen, og fortalte jeg havde bestået køreprøven, var alle fra min klasse bare så glad på mine vegne, de var simpelthen så søde, men ja smilet stod altså også bare højt på mine læber, det var svært at holde glæden inde. Da timerne var ovre, tog jeg en tur i centeret med nogle veninder, inden jeg skulle til dans på min skole, da jeg er med i dramstykket. Da det var slut, blev jeg hentet af mine forældre, og vi tog ud og fejre at jeg bestod med lækker mad og bland selv slik, så det var en helt perfekt dag. 

Her på det sidste, har jeg fuldt ud nydt at være ung, single og 18, har nemlig været til en del fester og i byen. For mig er det også bare vigtigt at have det sjovt i weekenden, så man er klar til en hård uge igen. På j dag, havde vi fredagscafe på min skole, og derefter var jeg i byen med en veninde, det var virkelig en lang dag. Var oppe et døgn, og drak omkring halvdelen af det døgn. Jeg startede tidligt ud, med lidt juice og vodka da timerne var ovre, så jeg var godt klar til fredagscafeen. Det endte da også med jeg fik hældt øl ud over en, slået et par stykker, og kastet med ostepops, og blev så hentet inde på skolen af min veninde, eftersom jeg ikke tog telefonen og hun skulle hente mig, ups. Ja dumt kan man jo opføre sig, det blev jeg i hvert fald også mindet om, om mandag da jeg kom i skole. Da jeg kom hjem til min veninde, efter fredagscafeen, blev jeg nødt til at gå i bad eftersom jeg var våd af øl, da jeg fik gengæld. Jeg lå ellers bare i sengen, var ret godt træt, min veninde ordnede både mit hår og make-up, og ja så var vi da klar til byen. Jeg har aldrig haft det så forfærdeligt efter en bytur, havde svedetur, hvor jeg stillede mig udenfor i underbukser, kastede op i håndvasken da jeg kom hjem, det var frygteligt, har aldrig oplevet noget lignende. 

Vi har haft gymfest med Indien tema, jeg har været til 2 x 18års fødselsdag, været til fødselsdag, ude og spise, begyndt i fitness igen efter en måneds pause, været til barnedåb, været til øveweekend på min skole, været i byen og høre Emil stabil, og lavet en del afleveringer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.