Sider

torsdag den 6. november 2014

Den perfekte start på dagen.

Jeg elsker de dage, man gider tage sig tid til at lave lækker morgenmad, for der er altså bare ikke en bedre start på dagen. Jeg elsker at tilberede det pænt og lækkert, og derefter tage et billede, jeg elsker virkelig mad billeder. Der er bare heller ikke noget bedre end lækkert mad, man ved også er sundt, så får man hverken dårlig samvittighed eller spilder sine kalorier, ikke fordi kalorier er noget jeg går op i på nogenmåde, det gør jeg ikke længere. Her for tiden har jeg spist så usund, har haft lyst til usunde ting hele tiden, og nærmest også spist noget af det hver dag, hvor jeg før i tiden godt kunne tænke, om det nu var kalorierne værd, og hvis det så var det, skulle det virkelig også være godt, jeg ved ikke helt, om i forstår hvad jeg mener. Selvfølgelig skal man spise usund nogle gange, altså det kan man jo nærmest ikke undgå, kæmpe respekt til dem der kan. 

1 kommentar:

  1. Kunne ikke være mere enig! Elsker selv morgenmad, og der er intet bedre, når man har god tid til den :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.