Sider

torsdag den 23. januar 2014

Den lille sorte

Man kan aldrig gå galt i byen med den lille sorte, det er en klassiker aldrig går af moden, og som bare kan bruges igen og igen. Den kan styles på mange forskellige måder, og kan b.la bruges til julefrokost, date, til hverdagen med en blazer over eller til en fest med et par stiletter. Det er et udentvivl et sikkert køb! Når jeg køber kjoler er jeg ret god til altid at vælge den i sort, det kan måske blive lidt kedeligt i længden, men sort er bare en farve man aldrig bliver træt af, og som bare altid flot, også er jo også praktisk, hvilket kan være meget smart når man er til fest. 

12 kommentarer:

  1. uuh .. Er heelt vild med den sidste på collagen<3
    Jeg ejer alt for mange, som jeg også virkelig elsker, men føler stadig ikke at jeg har fundet den perfekte lille sorte!
    .. man er vel heller aldrig helt tilfreds :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig også smuk! :)
      Jeg kender det egentlig godt, sådan har jeg det også lidt!
      Tror jeg måske du har ret i, hahha ;)

      Slet
  2. sikke nogle fine kjoler!

    Kig gerne forbi,
    wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg kunne ikke være mere enig!

    // white-obsession.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Fede kjoler & er også helt vild med den lille sorte! Den er både klassisk og fræk, så i hvert fald en af mine favoritter! :-D Håber du har haft en skøn dag forresten. :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, lige præcis! I hvert fald også en af mine favoritter!
      Det havde jeg, håber bestemt også du har haft en skøn dag, og tak! <3

      Slet
  5. Hey! Du kender mig måske, jeg bloggede på Turquise and caicos?
    Jeg har startet en ny blog, og ville spørge om du ikke hellere ville følges der? :)
    http://amorspil.blogspot.dk/ <3

    SvarSlet
  6. Jeg er nu også stor fan af den lille sorte :-)

    Kig gerne forbi, jeg har en bloganbefaling give away kørende!

    // Hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er altså også god! :)
      kigger selvfølgelig forbi!

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.