Sider

fredag den 1. november 2013

October favorites


Mine favoritter denne måned må helt klart disse ting på billedet. Min dejlige cardigan som jeg nærmest ikke kan få nok af at bruge, jeg elsker den simpelthen. Mit dejlige tørklæde som er fra Only, jeg synes det er dejligt stort og rigtig behageligt, og jeg render næsten altid rundt med det. Mit Adidas net som lige er smart at tage med till træning, eller hvis man skal besøge en osv. Jeg synes det har en frisk farve også var det super billigt. Mine nye nike sko som jeg har fået i fødselsdags gave af mine forældre, jeg er allerede helt vilde med dem, og synes de er super at have på. Min skønne lipbalm som kan købes lige her, er også en af mine favoritter, jeg er stor forbruger af læbepomade, for noget af det værste jeg ved er helt klart tørre læber. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.