Sider

fredag den 18. oktober 2013

That's how we do. 


I tirsdag var jeg sammen med en af mine bedsteveninder, som jeg skulle i byen med. Jeg fik den ide at optage videoer imens vi gjorde os klar og nu har jeg så fået sammensat videoerne til en video, som jeg håber i kan lide. Det er en typisk "forfest" som min veninde og jeg har. Vi render tit rundt i nattøj, hygger os lidt med at lægge makeup og sætte hår, hører højt musik, tjekker lidt instagram, danser, spiser en masse chips, synger med på sangene, drikker lidt alkohol og prøver at blande vodka med saftevand, hvilket kom til at smage rigtig grimt, som i måske kan se på vores ansigt udtryk eller vores kropbevægelser.  Vi plejer forresten også tit at tage en power nat, hvor vi lige tager en slapper på sengen inden vi gir den gas igen. Egentlig bruger vi meget tid ude på deres toilet, ikke fordi vi hele tiden skal tisse men bare fordi det er super hyggeligt der ude, ja ret underligt. Jeg synes det var en rigtig god bytur indtil jeg slog min ryg ned i trappen og vi blev nødt til at tage hjem fordi det gjorde så ondt, men inden vi tog hjem skulle vi da lige et pizza med hjemmelavet dressing som vi plejer. Det er stort set altid dejligt at komme i byen og møde ens venner man ikke lige ser hver dag, det bare så hyggeligt, også er det jo også bare super skønt at danse og have det sjovt. Hvad synes i forresten om videoen? 

8 kommentarer:

  1. Det ser enormt hyggeligt ud! Det er virkelig en lækker video :)

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også super hyggeligt! :)
      Tusind tak, hvor er det bare dejligt at få af vide når man har brugt lang tid på at lave den!!

      Slet
  2. Tak for kommentaren på min blog - hvor er du sød!
    Det lyder som en rigtig god idé at følges, jeg følger dig på bloglovin nu, så håber selvfølgelig du gør det samme :-)

    http://drysseri.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Super fin video:-)

    Kig gerne forbi - http://bycarolines.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hej, fin blog du har! Tjek gerne min:

    - Wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.