Sider

torsdag den 17. oktober 2013

17 om 10 dage. 




Tog lige et billede af min fætter som så så sød ud mens han sad i min seng og så tv. 

Da jeg ikke er hjemme på min fødselsdag, holdt jeg fødselsdag for min familie i dag. Det har været en hyggelig dag, og jeg har fået penge og et gavekort til Randers store-centeret, hvilket er noget man altid kan bruge, så det er jo ikke helt dårligt. Vi fik lækre boller, varmt kakao, ruttebilslagkage og muffens som min mor og jeg har dekoreret. Igår var jeg sammen med Oliver, som jeg engang var bedstevenner med, og som jeg ikke havde set i ret lang tid. Vi lå og så film, men vi fik egentlig ikke ret meget ud af filmen, fordi vi bare snakkede løs og spiste nachos, så vi glemte helt at følge med i den. Det var vildt hyggeligt at være sammen med ham igen, og alt var som det plejede at være, selvom det var en evighed siden, vi sidst havde været sammen, så det var virkelig dejligt. I morgen ved jeg ikke helt hvad dagen vil bringe, men jeg skal i hvert fald tilbringe lidt tid med mine forældre. 

6 kommentarer:

  1. Dejlige billeder! Og stort tillykke om ti dage :)
    Det lyder som om, du har haft en vildt hyggeligt dag, lækkert :)

    Knus Julia
    clumsysilhouette.blogspot.dk
    - ville lige sige, at jeg har en giveaway kørende, hvor du kan vinde en super lækker cropped top :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hvor er du sød! :)
      Det har jeg i hvert fald!

      Kigger forbi din blog!

      Slet
  2. Dejlige billeder! :)

    - Fin blog!

    amazinglaugh.blogspot.dk
    kig forbi :)

    SvarSlet
  3. Tillykke! Og hyggelige billeder. :-D

    Love Malene ♥
    justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.