Sider

torsdag den 12. september 2013

When we first met, i had no idea you would be so important to me. 


Idag havde vi morgen puls (det hedder vores "idræt" på skolen) om torsdagen, har vi noget som hedder egen træning, eller motion. Valgmulighederne var enten, at cykle 10 km eller løbe en tur. Jeg cyklede mig en tur sammen med min gode veninde Caro, vi nød bare vejret, var på æblerov, hørte lidt musik, snakkede og hyggede os gevaldigt. Efter vi havde cyklet gik vi en tur i fitness, derefter slappede vi lidt af på vores værelse, med lidt lektier, computer, musik, og jeg nød egentlig bare det, at være lidt alene. (Jeg har ikke fysik, derfor havde jeg fri) Til frokost fik vi det lækreste kød samt nogle lækre kartofler. Der var nærmest hel ro i spisesalen, da vi alle bare åd og nød den gode mad. Så havde vi lige en halv anden times dansk, og derefter tog Caro og jeg en tur ind til Århus by, hvor vi shoppede, spiste på sunset, og var på baresso. Her til aften har vi hørt fordrag, og ellers bare hygget os på Ulrikkes værelse. Det har været en fantastisk dag!

Jeg er simpelthen så glad over jeg er blevet så gode veninder med Caroline, vi har det virkelig altid sjovt sammen, og vi kan bare snakke om alting. På bare så få uger har hun fået en kæmpe betydning i mit liv, og nu kunne jeg slet ikke forestille mig en hverdag uden hende. Hun er altid klar med en krammer, hvis hun kan se man ikke er i så godt humør, eller bare har en dårlig dag. Hun er skide sjov, og sammen med hende kan jeg bare være mig selv. Jeg tilbringer rigtig meget tid sammen med hende, vi har nemlig heldigvis værelser tæt på hinanden, vi går i den samme klasse, spiser ved det samme bord, vi er trænings buddys, og selvfølgelig fordi vi bare har det skide godt sammen. Jeg føler mig nogle gange som en lille søster til hende (selvom jeg er ældst) jeg føler mig bare tryg og, at hun passer på mig. Jeg nyder virkelig, at bruge min tid sammen med hende. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.