Sider

søndag den 25. august 2013

I cant wait to see you again. 


Følelsen af, at se ens mor igen, da hun kom og hentede mig, var helt fantastisk. Følelsen af, at komme hjem var dejlig, følelsen af, at se ens familie og venner, det hele var så skønt. Nogle gange er det fint nok, at savne nogle, for så er det bare endnu dejligere, at se dem igen. Jeg har været godt smadret i denne weekend, har fået super lækker mad, besøgt mine bedsteforældre, og har holdt tøseaften med min bedsteveninde, der blev hygget med nachos, film, neglelak, snak og afslapning. Selvom det selvfølgelig er rart, at være hjemme igen, kan det bare godt hurtigt blive kedeligt, da der på en efterskole nærmest hele tiden sker noget. Så nu glæder jeg mig egentlig bare til, at komme ud på skolen igen. 

2 kommentarer:

  1. Virkelig forståeligt!
    Super fine billeder :')

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.