Sider

søndag den 19. maj 2013

∞ Life goes on, days get brighter 

I min uge har jeg... 
//Fået smadret min Iphone // Lavet en super god mysli (den bestod af havregryn, honning, og hasselnødder som blev ristet på en pande) // Været på arbejde i 16 timer.

// Lavet mig forskellige rugbrødsmadder // været til eksamen i geografi, matematik, dansk skriftlig, dansk læsning // fået mig en ny bikini i en frisk koral farve.

//Fået en ny nederdel // hørt Noah nye sang "dine fodspor" super rørende // fået bestilt mig en kjole til sidsteskoledags festen.

//Været underlig sammen med Ally // Fået over 30000 sidevisninger - hvor er det vildt, tusind tak alle sammen // Været endnu mere underlig med hende.

//Blevet total afhængig af serien "skins" // Begyndt at bruge hulafhopring // For første gang i år har jeg haft shorts på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.