Sider

søndag den 12. maj 2013

∞ Dont worry, dont cry - drink vodka and fly 


Jeg var til to gange atten årig fødselsdag i fredags, det var en rigtig god aften indtil jeg fik det dårligt. Jeg ved ikke rigtig, hvordan det kunne lade sig gøre, at jeg åbenbart skulle bruge noget af min aften på at brække mig, jeg havde ikke engang drukket vildt meget, men åbenbart måske bare for hurtigt. Aldrig før har jeg kastet op til en fest, faktisk er det nok omkring 5 år siden jeg kastede op sidst. Jeg var nærmest ved at græde, jeg ved virkelig ikke noget værre end bræk. Heldigvis havde jeg min fantastiske veninde med, som også ses på billedet - hende til højre. Men ja, hun hjalp mig så meget, hentede vand til mig hele tiden, lånte mig hendes jakke, gav mig flade sko på, gav mig pølsehorn, fik folk til at passe på mig når hun skulle hente vand, sat min heste hale op i en knold så der ikke kom bræk på, og klammest af alt, fjernede hun mit bræk som lå i håndvasken, hahahha. Seriøs, fuck jeg elsker hende. Samme dag, prøvede jeg at købe kaktus piller, hvilket er nogle piller som skulle gøre så man ikke rigtig får tømmermænd. Jeg tog dem 5 timer før jeg indtog noget alkohol, hvilket der stod på pakken man skulle. Altså dagen efter festen, havde jeg det helt fint. Men jeg ved ikke om det er fordi jeg brækkede alt alkoholen op, eller takket være de piller, for hvis det er de piller, er de fandeme for geniale. For første gang, havde jeg øjenvipper på, hvilket jeg faktisk synes var utrolig flot. De gjorde også sådan, at man ikke behøvede at lave noget specielt ved ens hår, eller behøvede en flot øjenskygge, og det mest luksuse var at når man så tog dem af, behøvede man ikke tage makeuppen af, hvilket man jo aldrig orker når man kommer hjem. Så bonus der! Denne uge står på eksamen, min klasse trak geografi. Vi har haft to prøver i det, som jeg har fået 02 i, så mon ikke det kommer til at gå super godt... nah. Men jeg håber i alle sammen har haft en helt fantastisk weekend, og til jer som skal til eksamen, held og lykke. Husk, i kan kun gøre jeres bedste!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.