Sider

mandag den 4. februar 2013

Tiden var grå efter jeg havde mistet dig, og følelsen af at være alene var der hele tiden. Følsen af ikke at passe nogle steder hen, for hvor var min plads? Ikke græd ikke græd, var det eneste jeg kunne sige til mig selv, selvom tårerne kun ventede på at komme ud. Jeg tog en dyb indånding. Følsen af at blive svigtet, forladt og tanker om alle de gode ting vi lavede sammen, jeg ville nærmest gøre alt for at få dig tilbage, eller det ville jeg. De få ord du sagde til mig, var kun lort, og det gjorde så ondt hver gang jeg kom hjem. Grimme og ubehagelige tanker steg til hovedet, og alle de ting jeg prøvede at glemme, var nærmest det eneste jeg kunne tænke på. 2 mareridt på bare en nat. Det var utrolig hvordan alt kunne vende sig på et sekund. Jeg græd i min drøm, vågner op og to tårer løb ned af min kind, men jeg ville være stærk. Et mareridt igen, men en god drøm fulgte med, jeg mærkede den kærlighed jeg savnede. Skolen var et helved, og hver eneste dag ville jeg ønske jeg kunne blive i sengen, alt var bare slet ikke det samme længere. Jeg følte at ingen kunne bruge mig, at det jeg gjorde aldrig var godt nok, jeg følte mig endda dum når jeg grinede, følsen af bare at være træt af verden og at man ligeså godt kunne dø. For var der overhovedet nogle som ville lægge mærke til det, hvis jeg forsvandt, det troede jeg ikke i det sekund. Men ligeså stille kom du, ud af det blå, og du forvandlede mine tårer, til smil. Du gjorde mig stærk. Man skulle tro du vidste, at det var der jeg manglede en, manglede en som dig. Med et, blev jeg glad, verden begyndte at se lys ud, og det gik op for mig, at personer som ikke behandler en ordentligt er ikke det værd, man skal holde på dem, som rækker hånden frem, når man er i et hul og ikke selv kan komme op. 
Du rækkede hånden ud, og jeg tog den. 


You found me
When no one else was looking
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The up and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
You found me

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.