Sider

torsdag den 13. december 2012

Shop Cici. 
Jeg var så heldig at modetage en masse lækkert make-up fra DENNE billige online shop. Der er gratis fragt, og de fragter det rigtigt hurtigt, så det kalder jeg god servis. Jeg blev så glad da jeg kom hjem fra skole, og så jeg havde fået en pakke, det gav et lille sus i maven, og jeg kunne slet ikke vente med at åbne. Jeg har selvfølgelig prøvet makeuppen, og vil fortælle jer hvad jeg synes om det. Jeg kan klart anbefale jer neglelakkerne, de snyder ikke med farven, de er nemme at lægge på, de er gode at holde ved, også er rigtig fine når de er lagt på. De koster kun 38 kroner, så det er super billigt. Den røde læbestift, er en ret fin farve når den kommer på, den er nem at tage af, modsat til andre læbestifter, hvor de plejer at være trælse at tage af. Jeg synes læbeglansen minder mig om min barndom, fordi jeg mener jeg havde en lignede, men jeg synes den er super. Dejlig og rar at lægge på, den dufter fantastisk, og er super sød i farven, og den skinner også lidt. Jeg synes den har en god pris, til 25 kroner, og jeg kan godt anbefale den. Frugt læbepomade dufter af frisk frugt, og minder lidt om en læbestift når man tager på, men jeg hælder mest til læbeglansen. Rougen er ret naturlig, hvilket jeg godt kan lide, og den gennemsigtige lipgloss skinner rigtig fin!

Men jeg synes i skulle tage at tjekke hjemmesiden ud, og shop lidt billigt makeup, som der ikke er mange steder her i Danmark. Jeg synes i skal gå ind og like deres facebook side lige HER, hvor der er en konkurrence kørende, og hvor du kan følge lidt med. 






3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Lækkert med en masse nyt makeup :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.