Sider

lørdag den 1. november 2014

Nu er jeg en glad attenårige og et skridt tættere på kørekortet. 

Lørdag den 25 oktober - Gammel elevdag. 

Fredag sov jeg med en fra efterskolen og vi tog så til elevdagen sammen om lørdagen, det var simpelthen så underligt at gå hen imod skolen, den tur man havde gået utallige gange, et par tårer løb endda også, det utrolig de ting jeg nogle gange kan græde over. Det var så godt at se lærerne og dem man slet ikke havde snakket med siden man stoppede, det var selvfølgelig dejligt at se dem alle. Vi fik i hvert fald uddelt en masse kram, fik ses basketball, fik vores savnet mad fra de søde køkkendamer, og fik hygget i vores yndlings hyggerum hvor vi skrålede med på musikken og nogle dansede, hvilket var noget vi så tit plejede at gøre. Det var så dejligt at komme tilbage, gid man kunne have blevet der. Om aftnen holdt vi selvfølgelig fest, det var bare så dejligt at være samlet igen. 

Søndag den 26 oktober - surprise party. 

Min farfar hentede mig efter festen og jeg sov så hos dem, dagen efter var jeg forbedredt på at mine bedsteforældre kom og fejre mig, men da jeg kom hjem, stod HELE min familie der og nogle venner, jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Det var så akavet på en måde, så overvældende, ja det var en mærkelig følelse. For en gang skyld var alle der, alle dem jeg holder så meget af, der plejer altid at være nogle der ikke kan komme, så det var så skønt. Vi fik treretters menu, hvilket var nogle af mine livretter, og jeg fik lige hvad jeg havde ønsket mig. Det var en helt perfekt dag, den kunne ikke have været bedre. 

Mandag den 27 oktober - attenårsfødselsdag. 


Jeg blev vækket med sang, stearinlys, flag og gaver af min mor og faster, og vi hyggede os til jeg skulle skole. Da jeg trådte ind i klassen råbte alle bare tillykke, og en af mine veninder kom hen med en lille lilla blomst, jeg fik en masse fødselsdags kram og senere tog jeg ud og spise med nogle af pigerne. De var så søde alle sammen, og det var helt fantastisk at være fødselsdagsbarnet. Om aftnen hyggede jeg med mine forældre, min nabo og mine fætre og kusiner kom også et smut forbi. 

Fredag den 31 oktober - Teoriprøve og halloween hygge.  

Resten af ugen har jeg stort set ikke lavet andet end at øve på teori, se videoerne, tage en masse teste og læse i den lorte bog, jeg har været så stresset, og har ikke kunne tænke på andet end den teoriprøve. Jeg har slet ikke tal på så mange teste jeg har taget, og jeg fik simpelthen så mange fejl, og det har påvirkede mig så meget. Bortset fra mandag, har det været en lorte uge. Min veninde og jeg som skulle til teoriprøve, blev hentet af vores kørelærer, og tog sammen der op. Da prøven var ovre, var jeg bare så sikker på at jeg havde dumpet, jeg havde været i tvivl om så mange spørgsmål, det gik så dårligt.... Så da vi fik svaret, turde jeg ikke åbne og se, jeg satte mig bare ud i bilen og begyndte at græde, jeg gad da ikke skole når jeg ikke havde bestået. Da vi nok var kommet halvvejs hen til skolen, tog jeg mig sammen og kiggede, jeg blev så overrasket over at jeg virkelig havde bestået, også havde jeg bare siddet der og tudet over ingenting, modent.... Nå, men det blev jo så en god fredag alligevel. 4 veninder og jeg tog på baresso for at fejre at jeg havde bestået prøven i vores fritime, det var skønt at have nogle at fejre det med. Om aftnen var jeg sammen med mine bedsteveninder fra efterskolen til halloween hygge, med massere af usunde sager og film. Perfekt start på weekenden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.