Sider

lørdag den 27. september 2014

Alle fredage burde være som denne    


Igår var der idrætsdag på min skole, hvor hver klasse havde fået et land, man skulle klæde sig ud som. Min klasse var sverige, så derfor gik vi rundt med ikeaposer. Det overraskede mig meget, at folk havde gjort så meget ud af dem selv, så det gjorde det bare endnu sjovere. Vi dystede klase mod klasse, og der var bare ikke noget bedre end at slå 3g'erne, det var en sejr. Nogle fra klassen havde også lavet en lille sang, en heppe sang eller hvad man nu kalder den, så den skrålede vi mange gange i løbet af en time. Jeg havde sovet med to piger fra min klasse, så vi kunne "gøre os klar" sammen, så det var en dejlig morgen. Der var fredagscafe efter, hvilket bare gjorde dagen endnu bedre. Selvom man var ret smadret efter sådan en lang dag, tog min veninde og jeg til forefest med nogle 3g'ere, og derefter i byen. Det var pisse hyggeligt, det kunne nærmest ikke have været en bedre dag! Idag har min veninde og jeg bare slappet af og nærmest ikke lavet andet end at spise. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.