Sider

mandag den 18. august 2014

Sometimes you meet a person and you just click -

You’re comfortable with them, and you don’t have to pretend to be anyone or anything. 
Jeg har haft en helt fantastisk weekend. Fredag var jeg sammen med to af de skønneste piger fra min klasse, vi spiste frogo, nachos og pizza, ja faktisk kun usund. Det var simpelthen så hyggeligt, og aldrig har jeg oplevet en middag så sjov, vi skraldgrinede hele tiden, over de mindste ting, hvis bare den ene begyndte at grine, begyndte de andre også. Det var simpelthen så sjovt, og den bedste middag nogensinde. Om aftnen så vi gyser, og ellers fortalte vi bare hinanden hemmeligheder, eller snakkede om alverdensting. Jeg synes det er utroligt, at vi så hurtigt, har kunne åbne os op for hinanden og bare fortælle hinanden alt. Jeg kan virkelig være mig selv sammen med de to, og når jeg er sammen med dem, kan jeg ikke være andet end i godt humør. Jeg er simpelthen så glad, for at jeg har lært dem at kende, og jeg er sikker på vi får nogle sjove tre år. De andre piger fra klassen, er også bare så skønne, jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er. Vi har det bare så pisse godt sammen! Lørdag tog jeg en tur i fitness og om aftnen var jeg til fødselsdag hos min dejlige veninde Camilla, som næsten lige har fyldt 20 år. Det var en dejlig aftnen med hendes søde veninder, god mad og en bytur. Søndag bestod bare af lektier, og ren afslapning med pretty little liars. 

Jeg synes egentlig at det er dejligt nok, at komme igang igen, og få en hverdag op og stå. Jeg kan godt se fritiden bliver lidt begrænset, når der også er en del dage til klokken halv 4, en del lektier der skal laves, og snart kommer der sikkert også afleveringer. Jeg prøver at få presset træning og arbejde ind i skemaet, og her efter den 25 august begynder jeg jo på teori, Jeg skal snart til at lede efter et nyt job, da jeg fylder atten til oktober og bliver fyret i Brugsen. Det er selvfølgelig lidt sørgeligt, da jeg faktisk er ret glad for mit arbejde, men det bliver nok også sjovt at prøve noget nyt, man er jo nødt til at tænke positivt. Men lige pt synes jeg, at alting går godt og jeg føler mig så glad. Jeg håber i andre også har fået en rigtig god start om det er et nyt sted, det samme sted eller det helt tredje. 

1 kommentar:

  1. Dejligt at læse mus. Det er skønt for dig, at alt er så godt <3

    www.life-a-life.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.