Sider

fredag den 11. juli 2014

If only it was that simple.  
''

Jeg synes, der er så mange tanker, der kører inde i mit hoved fortiden, forvirring, og tanken om at jeg snart bliver atten år er bare så urealistisk. Hvornår skal jeg tage kørekort? Det er jo faktisk ikke engang noget, jeg glæder mig til at få, jeg føler på en måde, det bare er noget, der skal overståes. Og hvad angående fødselsdag, skal det være fest, eller bare en bytur? Hvad fanden, jeg ved det jo ikke. Og nu skal jeg snart på gymnasiet, forsøren hvor bliver det hårdt... Kan jeg mon klare det, klare presset, og alle de lektier, og det sikkert ikke at kunne leve op til de krav, jeg stiller til mig selv, for det er så ufattelig svært at lade være med at sammenligne sig selv med alle de andre, og så kan man sgu hurtig føle sig uduelig... Alle de ting, er bare noget jeg slet ikke magter lige nu, bare jeg kunne skubbe dem lidt væk, og nyde sommerferien, og derefter tage tingene som de kommer. Jeg synes bare det er så svært, og jeg føler at jeg snart bliver nødt til at træffe en beslutning, for altså, tiden går jo ikke ligefrem stå. 

4 kommentarer:

  1. Jeg er helt sikker på at, du kan klarer gymnasiet. Og sikke da nogle smukke billeder :)

    SvarSlet
  2. Jeg forstår dig godt, jeg har selv svært ved at skulle forestille mig fremtiden. Men jeg er sikker på, at du nok skal klare det!

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du forstår! - Tusind tak skal du have!

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.