Sider

fredag den 21. marts 2014

Min ønskeseddel 
wish list

Disse lækre sager står højst på min ønskeseddel, der er simpelthen så mange ting, som jeg går og drømmer om fortiden, men problemet er at jeg ikke rigtig tjener penge, så længe jeg går på efterskole. Det vil sige, at jeg passer meget godt på de penge jeg har, da jeg ikke rigtig gider tage penge fra den konto hvor resten af mine konfirmations penge er på. Problemet er også, at jeg ikke kan vælge, hvilke ting jeg hellere vil have frem for noget af det andet, hvis i kender til det? For jeg vil jo bare gerne have det hele åh.. Da jeg var inde i byen i lørdags, blev jeg helt forelsket i MAC make-uppen, hvor er det dog lækkert. Jeg ejer ikke noget MAC endnu, men det skal jeg udentvivl snart gøre. Jeg elsker især læbestiften Angel og deres blush, der er bare så mange at vælge imellem. Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle hvide bukser, nu hvor sommeren er på vej, desværre har jeg bare ikke ål slanke og lange ben, så jeg er lidt i tvivl, om jeg kan bærer dem, men altså... Min ben længde kan jeg sgu ikke gøre så meget ved, og da det meste er muskler, kan størrelsen heller ikke lige laves om, så det er jo ikke ligefrem helt nemt.

HYGGELIG & SJOV MÅDE AT FÅ MOTION PÅ. 
Egentlig burde et par rulleskøjter også have været på listen, da bremsen på mine de gamle er slidt helt ned, og når man ikke kan bremse, er det måske ikke så fedt at kører på rulleskøjter. Men jeg elsker at kører på rulleskøjter, det er en sjov, en hyggelig motionsmåde som både træner numse og ben, kan sikkert også træne lidt mave hvis man bevæger armene. Men jeg elsker den sportsgren, hvis man kan kalde den det. Inden jeg startede på efterskole kørte jeg næsten hver dag enten med min veninde, ellers så kørte vi en gruppe, det var simpelthen så hyggeligt, også er det jo fedt, at man træner samtidig. Smart ikke? Men ja, jeg burde virkelig få anskaffet mig et par nye rulleskøjter, for hvor savner jeg dog at rulle. Til jer som måske ikke er så gode til det, så er det jo øvelse der gør mester, så bare bliv ved med at øve, og til sidst bliver det let som en leg. 

2 kommentarer:

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.