Sider

torsdag den 2. januar 2014

2 Januar 2014

Jeg havde en fantastisk nytårsaften med nogle skønne mennesker fra min efterskole, jeg kunne ikke have kommet bedre ind i det nye år. Det tyder allerede på, at det bliver et godt år, jeg synes lidt jeg kan fornemme det, så jeg krydser finger! Igår var jeg rigtig smadret, men i dag har jeg været super frisk. Startede dagen ud med en løbetur, dog var det kun for at hente 2900 happiness serien hos en veninde, fordi jeg har været så heldig at må låne den. Det var forfærdeligt, jeg hader simpelthen at løbe, nå men jeg gjorde det. Det var også på tide at lave lidt aktivt, det har der sgu ikke været meget af her i ferien. Fik mig en lækker frokost og nu sidder jeg og venter på min veninde fra folkeskolen, som jeg skal have en hyggelig aften med. Imorgen skal jeg i biografen og se Believe, jeg glæder mig rigtig meget, og måske står den også på en sidste bytur her i ferien. I skal selvfølgelig ikke snydes for nogle billeder fra nytårsaften, de kommer når jeg en gang får fat i dem, da det ikke er mig der har dem. Jeg håber at i alle havde et fantastisk nytår, og at i kom godt ind i det. 

6 kommentarer:

  1. Det ser virkelig lækkert ud :)
    Lyder rart med en løbetur - følelsen bagefter er i hvert fald fantastisk!

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også rigtig lækkert!
      Ja bagefter er det bare så skønt, men dog ikke på selve turen, føj!

      Slet
  2. Glæder mig til at se billederne fra din nytårsaften. :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Mhm det ser lækkert ud, mums!

    Knus
    Kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.