Sider

mandag den 16. december 2013

Days go past my window. 


I går havde vi julefrokost på efterskolen, og det var simpelthen så hyggeligt. I denne uge står det på terminsprøver, og på fredag starter vi juleferien med vores anden elevfest. Jeg glæder mig i hvert fald til endnu en fest med nogle dejlige mennesker, også bliver det bare dejligt at komme hjem i lidt tid, have tid til at hygge med familien, besøge nogle venner, lige få købt nogle julegaver inden juleaften, og få en masse lækkert julemad. Jeg synes det er utroligt så hurtig december måned går, før man ved af det, er det juleaften. Jeg har ikke engang nået at købe julegaver, ikke haft tid til at se julekalender i fjernsynet, ikke lavet jule småkager og kalenderlys, alt det jeg plejer at gøre i december måned. Men alligevel har det været en fin måned. Jeg synes ikke rigtig jeg kan mærke julestemningen endnu, sneen er heller ikke faldet, det som man ellers betegner med jul. Men jeg synes det er så hyggeligt at høre julemusik, jeg bliver i så godt humør af det. 

2 kommentarer:

  1. Fint billedet! Gik forresten gerne forbi. :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.