Sider

søndag den 8. december 2013

 Come and party, do it while we’re young.



Ugen som snart er gået, har været helt fantastisk. Jeg skulle først op på skolen i mandags, så jeg havde en lang weekend, så det var jo meget lækkert. Weekenden brugte jeg på cafe med min veninde, shopping, biffen med min mor, massere afslapning, og julekalender. Det var super dejligt at komme op på skolen igen, og se de andre. I løbet af ugen har jeg været i fitness, begyndt på vampire diaries sæson 3, sovet til middag, haft jule klip på skolen hvor vi fik æbleskiver og varmt kakao, super hyggelig aften. Vi har fået ny lærer, og min gruppe har fået ny kontaktlære, haft besøg af bodil, spillet fodbold og brokket mig over at jeg skaller. Fredag tog Caroline med mig hjem fra skolen, jeg skulle nemlig holde forsinket fødselsdags fest for mine bedsteveninder. Det var simpelthen så hyggeligt, og jeg synes egentlig det er ærgerligt at det er så lang tid siden jeg sidst har holdt fødseldag, så jeg er rigtig glad for jeg gjorde det denne her gang. Det var bare vildt dejligt at se dem, nu hvor jeg ikke ser dem så tit længere. Vi snakkede, drak, hørte musik, dansede, gjorde os klar, spiste, drak noget mere, og hyggede os. Vi tog i byen om aftnen, og jeg synes egentlig det var en helt okay bytur, der var mange mennesker, og musikken var helt fin. Vi sluttede af med pizza inden vi blev hentet. Caro og jeg sov længe, og vågnede op til lækkert morgenmad. Vi kørte hende ind til toget, og derefter tog mine forældre og jeg ind til store centeret. Om aftnen så jeg julekalender og film med dem. Lektierne er lavet, badet kalder, i aften skal vi spise hos min morfar, og så er den weekend allerede gået. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.