Sider

onsdag den 20. november 2013

En rejse langt langt væk.  


I mandags var jeg med min kontaktgruppe ude og bowle, det var en pisse hyggelig aften. I går var jeg en tur i Århus by med Malte og Ulrikke, vi var en tur på Bareasso og McD, og det er jo altid lækkert. I nat tager jeg til Rio De Janeiro med min og internationatonal linje, jeg er super spændt og tror egentlig ikke det går op for mig, før jeg sidder i flyet. Det bliver lidt underligt at vi nu bliver delt, nogle tager til Rio, andre tager til New york. Det er en lidt underlig dag, fordi vi alle går og er spændte og vi kan ikke rigtig overskue at skulle have timer, vi skal pakke vores kuffert, nogle mangler at blive færdige med deres stile, vi skal smøre madpakke efter aftensmaden, og vi skal være tidligt på værelset i aften. Min linje skal allerede afsted klokken kvart over to i nat, og flyver fra lufthavnen imorgen tidligt. Jeg glæder mig til, at fortælle en masse om turen når jeg kommer hjem igen, som jeg gør torsdag nat. I må have det godt så længe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.