Sider

mandag den 11. november 2013

Be strong now, things will be better. It might storm now, 
but it can’t rain forever. 

Åh sikke et dejligt citat, blev lige nødt til at dele det med jer! Nå men imorgen er det dagen hvor vi alle skal have en ny værelseskammerat og et nyt værelse.  Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg har det med det, for hende jeg bor på værelse med er helt nede på jorden, og selvom hun er på værelset kan jeg føle mig alene, på den gode måde, og det synes jeg er rigtig rart. Jeg synes det er rigtig vigtigt man kan være sig selv og at man føler sig hjemme, at man bare kan gøre de ting man plejer at gøre der hjemme, og det har jeg kunne. Jeg kan tisse med åben dør og gå rundt i undertøj uden at være flov, hvilket bare er nogle ting jeg bare er vant til. Så det frygter jeg lidt, at jeg ikke vil kunne med min næste roomie. Jeg kan rigtig godt lide det sted jeg bor, da der er en god tarasse, og fordi at jeg bare bor tæt på dem jeg snakker mest med. Chancen er at jeg nu kan komme hen i en helt anden bygning og bo, da 9 og 10 klasserne bliver blandet. Ind til imorgen har 9'ene klassen boet inde på skolen, og os 10'ene klasser har boet på gartneriet, som cirka er 500 m fra skolen. Jeg har en lidt blandet følelse, for på den en måde er det jo lidt spændende, men på den anden side er det også ret nervepirrende, for det kan jo blive hvilken som helst. Men nok om det, jeg kan jo alligevel ikke gøre andet end at krydse finger også bare få det bedste ud af det. Forresten så begyndte jeg i weekenden på serien Glee, og jeg må desværre indrømme, at jeg allerede er blevet afhængig af den. Jeg synes det er rigtig fedt, at det er en serie om unge mennesker på vores alder, og som bonus er der godt musik. Jeg begyndte egentlig på serien, fordi jeg så denne video og den var simpelthen så sød at jeg faktisk begyndte at græde. Med det samme tænkte jeg, at den serien blev jeg bare nødt til at se. Så nu er jeg gået i krig med den!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.