Sider

fredag den 4. oktober 2013

Let's enjoy the day. 


Det er bare så typisk, når man kan sove længe, kan man aldrig, jeg vågnede allerede klokken halv syv, tidligere end det jeg plejer, at stå på når jeg skal i skole. Jeg lå længe og prøvede, at falde i søvn igen men det lykkedes ikke. Så jeg lavede mig en lækker morgenmad som bestod af melon, fransbrød med steg, og et glas vanilje yoghurt med All Bran. Det er lækkert, at sove i min egen seng, og kunne lave til morgenmad lige præcis hvad jeg har lyst til, det er dejligt, at være alene hjemme, bare at sidde i underbukser og høre musik. I aften skal der rigtig tøsehygges med Camilla, så det glæder jeg mig til. Imorgen skal jeg bare være sammen med hende, og ved eftermiddagtis skal jeg passe børn, søndag skal jeg lave lidt lektier og være sammen med Ally, så det kan ikke blive andet end en god weekend. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.