Sider

søndag den 29. september 2013

We all need good friends and a song to sing along. 


I tirsdag var jeg med min linje på kajak tur. Vi var delt op i  to hold, det ene hold skulle padle den ene dag, og min gruppe skulle padle dagen efter. Os som ikke skulle padle, skulle gå hen til lejren hvor vi skulle sove. Vi havde en super hyggeligt gå tur med flot udsigt, vi gik langs vandet, og vi fik os en klatre tur for, at komme ind i skoven, vi blev jagtet af bier hvor 5 ud af 8 blev stukket. Det var først igår min hånd var noglelunde normal efter, at være blevet stukket. Min hånd var hævet, kløede af helved til, og den første dag kunne jeg intet med den. Vi prøvede, at tage smut veje men endte inde ved nogle køer, som løb efter os og vi alle styrtede hen over hegnet hvor vi derefter skrald grinede. Vi lavede mad på bålet, lavede dessert og varmt kakao.  Vi sov i telte, tissede ude i skoven, og forsøgte, at varme os ved bålet. Dagen efter skulle mit hold padle i kajakker, det var rigtig grænseoverskridende, men jeg er rigtig glad og stolt over jeg gjorde det. De første to kilometer gik super godt, men de tre sidste var en kamp, bølgerne kom, og jeg følte ikke rigtig kajakken ville som jeg ville, jeg blev træt i mine arme, fik ondt i ryggen da man nu ikke sidder specielt godt, og jeg følte nogle gange jeg var ved, at vælte. Da jeg endelig kom på land igen, var jeg så glad. Desværre skulle vi cykle de 15 km hjem, som ingen af os magtede. Da jeg kom hjem skulle mit hold vaske op,da vi havde tabt en konkurrence. Mens jeg sad der og forsøgte, at skrubbe det sorte af panden, kom Caroline og Ulrikke løbene hen til mig for, at give mig et kæmpe kram. Det var den bedste velkomst man kunne have fået.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.