Sider

lørdag den 10. august 2013

Sund, mættende, lækker morgenmad. 

Min morgenmad fredag bestod af en havregrynspandekage, en skive kyllingebryst, et halvt æble og et glas juice.

Opskriften på havregrynspandekagerne er super simpel, og de tager ingen tid, at lave. 
40 gram havregryn i en skål, 1 æg, 3 tsk sukker (røresukker hvis det skal være sund) jeg brugte sukker, og må indrømme jeg synes de var lidt for søde. 
Blandes og form det til en lille klump. Meagrine på stegepanden, put klumpen på og steg den. 
De er super mættene, jeg kunne ikke engang spise det hele. Men ellers smagte de meget godt. 

4 kommentarer:

  1. Det ser jo mega lækkert ud!
    - og hvis man nu liiige tilføjede lidt banan og nutella så ville jeg være i HIMLEN<3<3

    Knus<3
    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuuuuuh ja fuck det lyder godt!!! Hvis man er helt vild med nutella, tror jeg virkelig, at det ville være helt perfekt på en havregrynspandekage! Du må prøve det!! :) <3

      Slet
  2. åh, den pandekage ser god ud :)

    SvarSlet
  3. Mhmm, alt for lækker morgenmad! ♥

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.