Sider

onsdag den 26. juni 2013

∞  Every story has an end, but in life... Every ending is a new begginning   



Det er utroligt som tiden er fløjet afsted, så mange ny venskaber der er kommet til, venskaber man troede ville vare forevigt men ikke holdte, mennesker som blev til fremmede, og minder som nu sidder fast. Nu går jeg ikke i folkeskole mere, nu skal jeg starte på noget helt nyt, begynde på et helt nyt liv, og få en helt ny hverdag. Det bliver godt, det bliver underligt, det bliver spændende. Jeg brugte meget af min dag på, at lave denne video, og håber derfor i kan lide den, ligeså meget som jeg kan. Den gør mig så glad, og jeg har efterhånden snart set den tusind gange, den får virkelig smilet frem på min læbe, og får mig til, at føle, at jeg virkelig har været heldig med de venskaber jeg har haft og har. Men da jeg sad og så videoen med min mor, begyndte tårene, at løbe. Jeg har miste personer, som betød utrolig meget for mig, og derfor gør det selvfølgelig lidt ondt, at se den. Der er virkelig nogle personer, som jeg vil komme til, at savne i min hverdag, det bliver så underligt uden dem. Der er personer som har forandret sig, og dyrebare venskaber som nærmest gik itu. Jeg synes der er sket utrolig mange ting på de år, både blandt mine venner, og inde i mig selv. Hvad synes i om videoen? 

4 kommentarer:

  1. Deeeejlig video! hvor er du bare skøn at se på :-*

    SvarSlet
  2. Åh det er virkelig en fin video og tekst!
    Jeg glæder mig virkelig ikke til at jeg skal sige farvel til min klasse, om 2 år :)
    Men det er helt sikkert også rart at komme videre ud det "virkelige liv"

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak, er jeg virkelig glad for du synes! :)
      Ej, det er altså spændende, at skulle prøve noget nyt, men også lidt skræmmende!
      Ja, præcis, det bliver dejligt, at prøve noget nyt!

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.