Sider

torsdag den 13. juni 2013


∞ I know there's good times behind that pain   
Jeg ved godt hver dag ikke er fest og røde roser, men at der også er dage hvor man bare har lyst til at give det hele op, og måske ikke engang lyst til at være her, fordi det simpelthen gør for ondt. Livet kan være det værste bullshit, samt det smukkeste eventyr. Lige når man tror alt kører på skinder, kan det hele vende sig og bliver det samme gamle lort igen. Hvorfor skal lykken være så kort? Jeg ved godt det er umuligt, at gå og være glad hele tiden, det er der ingen der kan, og det selvfølgelig også helt iorden, at have dage hvor man er ked af det, og bare hader alting. Det følger med i livet, men man bliver nødt til, at komme videre, og fra det gamle lort, selvom det er svært og nemt at falde tilbage. Jeg har grædt nok over de samme ting, men aldrig har det hjulpet, kun gjort mig mere ked af det og mere ynkelig, og kun fået mig til, at græde over endnu flere ting. Men nogle gange er det bare ikke nemt at holde det inde, selvom man egentlig ville ønske man kunne. Jeg elsker disse billeder, de gør mig faktisk rigtig glade på en måde. Vi burde sætte mere pris på de små ting, som faktisk betyder en helt masse. Som at blive kaldt smuk, få en sød besked, få et stort kram, blive kysset af den man kan lide, når en person fortæller en "jeg elsker dig" Når en smiler til en på gaden, når en rækker hånden ud når man har brug for det, at grine, blive inviteret til noget som fest, hygge aften osv, at få en venanmodning. Der er så mange gode ting i livet, som i sidste ende er det der betyder alt. Det sidste billede er helt vidunderligt, jeg synes det er så pisse sød, han kan bedst lidt hende når hun mindst kan lide sig selv, det viser bare, at nogle vil kunne komme til at elske en for den person man er, og vil synes man er smuk ligegyldigt hvad. Er det ikke bare dejligt at vide?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.