Sider

mandag den 24. juni 2013

∞ Random facts 



Jeg har et modersmærke på hver min fod // jeg elsker at falde i søvn til lyden af regn // jeg er helt vild med nachos og ostepops // jeg elsker ny vasket sengetøj // jeg kan ikke lide at bade steder hvor jeg ikke kan bunde // jeg bliver kaldt tulle af mine forældre og soffy af mine venner // jeg elsker at bliver nusset // når jeg først begynder på en serie bliver jeg afhængig af den // jeg ville ønske jeg havde et badekar // da jeg var mindre ville jeg gerne være delfin træner // jeg elsker når fremmede smiler til mig // mit mellemnavn er fransk // jeg får stadig klippet negle af min far // jeg har gået på fodbold skole // jeg er elendig til at finde ud af busser // jeg tisser tit med åben dør hjemme // jeg bøvser // jeg har fået morgenmad på sengen i hverdagen siden 7 klasse // jeg er mest til ristet rugbrød end normalt // Jeg elsker drenge som dufter godt // jeg har mange neglelakker // jeg har et blad abonnement på bazar og women // jeg har aldrig farvet hår // jeg har aldrig haft en rigtig kæreste // Jeg tænker hele tiden på mad // Jeg begynder på efterskole om 48 dage // Jeg får altid dårlig sammenvittighed når jeg spiser usund // Jeg kan godt lide at skrive dagbog // Jeg er den ældste i min klasse, men var den yngste i min gamle klasse // Mit grin er højt // Jeg hader at gå med bh // Jeg trænger til at blive klippet // jeg hader at have lange negle //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.