Sider

mandag den 29. april 2013

∞You'll be my WIlliam, I'll be your kate - living like a fairytale 
Inden jeg dør vil jeg opleve ægte kærlighed, finde den eneste ene, prinsen på den hvide hest som man jo siger. Jeg vil finde ham jeg kan ligge og kigge på stjerner med, gå lange turer med hånd i hånd, jeg vil opleve en masse ting med ham. Han skal både være min bedsteven samt min store kærlighed. Vi skal kunne fjolle sammen, grine så vores maver gør ondt, men også kunne græde sammen og være der for hinanden i svære tider. Jeg drømmer tit om kærligheden i film eller i bøger, jeg ved jo godt det ikke er virkeligheden, men alligevel vil jeg så gerne opleve den, you know the happy ending. Hvor de kysser ude i regnen, også kan du vel gætte dig til hvad der sker bagefter, seriøs det skal jeg prøve en dag. Hvor drengen altid kæmper for pigen, og kærlighed ved første blik som vi alle vel har set på film. Film hvor drengen skriver en sang til pigen, og synger den for hende awww.  I film hvor to drenge kæmper om en pige, ligesom i twilight eller i gossip girl hvor Serena enden kan vælge mellem hot fyr 1 eller hot fyr 2, luksus. Det er vel også de færreste der kommer til at opleve det. Drengen som samler pigens bøger op, de sødeste valtineskort, det store skolebal hvor man ligner prins og prinsesse. Jamen i film ser alt jo så fandens perfekt ud.. Er sikker på mit kærligheds liv aldrig vil komme til at være perfekt, men det er der alligevel ingenting der er. Jeg tror der findes en til os alle der ude et sted, og før eller siden vil den person dukke op, som giver en magi i maven, diamanter i øjnene, og det største tandpasta smil. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.