Sider

fredag den 19. april 2013


∞ if you spread your wings, you can fly away with me 


Jeg sidder på mit værelse, og ved slet ikke hvad jeg skal give mig til. Mest af alt har jeg bare lyst til at løbe hele vejen til parken, finde Justin og kramme ham. Give ham det største bamse kram, han aldrig vil glemme. Hele morgen har jeg nærmest kun hørt på de beliebers som har stået og ventet uden for parken, eller har camperet, for at få et armbånd, så man kan komme før ind. Det irritere mig, jeg er så langt der fra, og kan nærmest intet gøre, kun vente på jeg skal med bus imorgen klokken halv ti. Men det hjælper ingenting, at være negativ. Det er først her idag det er begyndt, at gå op for mig, jeg skal til hans koncert imorgen. Hey girls, tænk lige på lækkerheden er i vores land, er det utroligt? Jeg ville virkelig ønske solen skinnede, og der var super dejligt vejr, også ville jeg ønske han kommer til, at elske Danmark, så han flytter her til. Ej bare idet mindste får en god oplevelse.
Jeg lytter lidt til hans musik, og tænker lidt over hvad jeg skal tage på imorgen, hvilket er et ret godt spørgsmål. I radioen ringede de til en pige, som var kommet på 3 pladsen i en konkurrence, og de ville så give hende en "trøstepræmie" Kan i gætte hvad det var? det var fandeme 2 billetter til hans koncert, slet ikke så dårlig trøstepræmie. Da de sagde, at hun fik det, begyndte jeg nærmest, at græde. Det var som om det var mig, der fik dem, og bare det hun blev så glad, det gav mig bare lyst til at græde med hende.  Det bliver så vildt, omkring 45000 mennesker i Parken, og selveste Justin Bieber der kommer og optræder. Jeg glæder mig sindsyg meget, og mest af alt til, at blive one less lonely girl ;-) Jeg skal afsted med min dejlige veninde AnneSofie, som jeg også delte oplevelsen med sidste gang han var i Danmark, det er nærmest noget vi har sammen. Jeg er rigtig glad for det er hende jeg skal opleve det med endnu en gang! Jeg glæder mig allermest til, at høre "be alright" Da den sang, virkelig betyder meget for mig. "believe" er også en af mine yndlings, så den glæder jeg mig også til at høre. Er der nogle af jer som skal til hans koncert?

2 kommentarer:

  1. I like the helpful info you provide in your articles.

    I will bookmark your weblog and check again here frequently.
    I'm quite certain I will learn many new stuff right here! Good luck for the next!

    Also visit my web page; Foot fetish cam girl

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.