Sider

mandag den 18. marts 2013

You can be the one to hold me when I have to cry. 

Kender i følelsen af, at ligge i jeres seng, tårerne løber ned af kinderne, og der kommer kun flere og flere. Du ligger bare der med hovedet nede i puden, og ønsker smerten ville forsvinde. Ligger og ønsker der var en som lå og holdt om dig, tæt ind til sig. Fortalte dig, at alt nok skal blive okay og, at alt nok skal gå. Bare være der, så man ikke føler sig så alene i verden. 

Dark and lonely.
Need someone to hold me. 

Don't need to say something.
Just be there, and hold me tight. 
Let me cry, and hold your arms around me.
Never go. 

4 kommentarer:

  1. Kender følelsen, alt for godt enda. Og super fin blog, er blevet fast læser. Ville blive glad hvis du ville tage et kig forbi!
    Knus

    http://majadyrby.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er ikke så rar! :-(
      Tusind tak skal du have, kigger med det samme forbi!

      Slet
  2. Hej Sofie

    Jeg har lige fået at hvide at Google reader lukker ned og det kan godt ske at det vil gå ud over vores læser system med google friend connect. jeg har jo fulgt dig og ønsker stadig at støtte op om din blog, så jeg følger dig nu på bloglovin :)
    Jeg håber at du måske også vil følge mig?

    http://www.bloglovin.com/blog/3353513

    Knus Sille
    Hvis du vil læse mere om nedlukningen er der et link her : http://googlereader.blogspot.dk/2013/03/powering-down-google-reader.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sille, hvor er du bare fandens sød!
      Det så dejligt du stadig vil støtte op om min blog, men hvor håber jeg bare ikke det med læserne går ned! :-(
      Selvfølgelig vil jeg det!

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.