Sider

mandag den 7. april 2014

Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light

Dramaugen er overstået og dramastykket er vist. Det har bare været sådan en hyggelig uge, desværre har jeg bare været syg, og er stadig ikke blevet helt rask. Det var selvfølgelig ret uheldigt det skulle ramme ind i denne uge, men jeg kæmpede mig igennem alligevel. Vi har lavet bål, spillet fodbold i det gode vejr, øvet skuespillet hundrede gange, jeg har drukket massere af te, spillet bordtennis og barsket i salen, hørt højt musik og danset i spisesalen og hygget i et af vores fællesrum. Jeg elsker simpelthen når vi laver nogle ting fælles, det er så hyggeligt, og det er de ting man husker. Imorgen skal 10'ene årgang på Aros, i weekenden er der pigeweekend,  dog tager jeg hjem lørdag fordi jeg skal til fest med nogle veninder, søndag tager min linje på tur til sønderborg på en idrætshøjskole, hvor vi skal lave en masse idræt og leg, så det glæder jeg mig til. 

4 kommentarer:

  1. Søde billeder ;)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det skønt at vide du elsker at være på efterskole, og at du hygger dig. Træls sygdommen lige skulle ramme ned over dig!
    Men super at du klarede det :)

    Kig gerne forbi, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Du alt for sød du er, mange tak skal du have! :)

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.