Sider

mandag den 21. april 2014

Don’t waste time on what could have been 

Nu er ferien ved at være ovre, og egentlig har jeg det helt fint med det. Igår nød jeg det dejlige vejr ude i haven, med lidt fodbad, noget godt musik og en god bog. Det var vildt lækkert med så dejligt vejr, det var sgu savnet. I går eftermiddag tog mine forældre og jeg i biografen for at se divergent, en film min mor og jeg i lang tid gerne har ville se, men der har ikke lige været tid til det. Den var simpelthen så god, at jeg saksens kunne se den igen idag, så jeg kan stærkt anbefale den! Da filmen var slut tog vi på golden house, hvor vi fik en masse lækkert mad, så det var en helt fantastisk dag. Ellers har jeg brugt ferien på familien, veninderne, en tur nede i byen og ellers bare slappet af. 

4 kommentarer:

  1. Jeg må virkelig ind og se Divergent!

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må du virkelig, den er så god!

      Slet
  2. Det lyder som en dejlig dag!

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.