Sider

mandag den 31. marts 2014

Every day is a new start  

Dejligt at starte mandag ud med at have fri indtil frokost, hvor jeg skal have en enkel matematik time. Det at gå på efterskole, er bare luksus nogle gange. Jeg tror virkelig det bliver svært at vænne mig af med det her, også begynde på gym, det bliver et mareridt. Fra onsdag og til og med søndag skal vi have dramauge, søndag eftermiddag skal jeg vi så vise vores dramestykke for vores familie, så jeg krydser finger for at det bliver godt. Ellers tror jeg det bliver en meget hyggelig uge. 

4 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud :)

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Åh, jeg kommer sådan til at savne efterskolen hver gang du fortæller om det - hvor ville jeg ønske det var mig! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det kan jeg virkelig godt forstå! :)

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere.
Hver en tanke varmer.